Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.usma.ru/handle/usma/24741
Title: | Анализ динамики умственной работоспособности учеников 11-х классов на протяжении учебной недели с учетом влияния типов темперамента |
Other Titles: | Analyzing the dynamics of mental efficiency of 11th grade pupils throughout the school week, taking into account the influence of temperament types during the school week taking into account the influence of temperament types |
Authors: | Kolmakova, M. I. Khachaturov, G. S. Stamikov, N. I. Колмакова, М. И. Хачатуров, Г. С. Стамиков, Н. И. |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ФГБОУ ВО УГМУ Минздрава России |
Citation: | Колмакова, М. И. Анализ динамики умственной работоспособности учеников 11-х классов на протяжении учебной недели с учетом влияния типов темперамента / М. И. Колмакова, Г. С. Хачатуров, Н. И. Стамиков. - Текст: электронный // Медицинское образование, наука, практика : Сборник статей X Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 22-23 апреля 2025 г. Т. 2. - Екатеринбург, 2025. – С. 1566-1571. |
Abstract: | The aim of the study is to evaluate the dynamics of changes in the accuracy of task performance, the dynamics of changes in the concentration of attention of 11th grade pupils and to determine their relationship with the types of pupils' temperament. Цель исследования — оценить динамику изменений точности выполнения заданий, динамику изменений концентрации внимания учеников 11-х классов и определить их взаимосвязь с типами темперамента учеников. |
Keywords: | ATTENTION WORKING CAPACITY TEMPERAMENT 11TH GRADE STUDENTS ВНИМАНИЕ РАБОТОСПОСОБНОСТЬ ТЕМПЕРАМЕНТ УЧЕНИКИ 11-Х КЛАССОВ |
URI: | http://elib.usma.ru/handle/usma/24741 |
Origin: | Медицинское образование, наука, практика : Сборник статей X Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 22-23 апреля 2025 г. Т. 2. |
Appears in Collections: | НОМУС УГМУ |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
USMU_Sbornik_statei_2025_597.pdf | 357,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.