Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.usma.ru/handle/usma/24094
Title: | Оценка знаний студентов педиатрического факультета в области психологической реабилитации детей, эвакуированных из зоны боевых действий |
Other Titles: | Assessment of the knowledge of students of the pediatric faculty in the field of psychological rehabilitation of children evacuated from the war zone |
Authors: | Dektereva, I. A. Trifonov, V. A. Дектерева, И. А. Трифонов, В. А. |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ФГБОУ ВО УГМУ Минздрава России |
Citation: | Дектерева, И. А. Оценка знаний студентов педиатрического факультета в области психологической реабилитации детей, эвакуированных из зоны боевых действий / И. А. Дектерева, В. А. Трифонов. - Текст: электронный // Медицинское образование, наука, практика : Сборник статей X Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 22-23 апреля 2025 г. Т. 1. - Екатеринбург, 2025. – С. 302-306. |
Abstract: | The aim of the study is to find out the level of competence of students of Ural State Medical University (USMU) in the field of providing assistance to children who have suffered psychologically during their stay in the combat zone. Цель исследования — выяснить уровень компетентности студентов ральского Государственного Медицинского Университета (УГМУ) в области оказания помощи детям, психологически пострадавшим во время пребывания в зоне боевых действий. |
Keywords: | CHILDREN POST-TRAUMATIC SYNDROME PSYCHOLOGICAL REHABILITATION ДЕТИ ПОСТТРАВМАТИЧЕСКИЙ СИНДРОМ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ РЕАБИЛИТАЦИЯ |
URI: | http://elib.usma.ru/handle/usma/24094 |
Origin: | Медицинское образование, наука, практика : Сборник статей X Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 22-23 апреля 2025 г. Т. 1. |
Appears in Collections: | НОМУС УГМУ |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
USMU_Sbornik_statei_2025_070.pdf | 213,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.