Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.usma.ru/handle/usma/21305
Title: | Влияние завтрака на повышение продуктивности учебной деятельности студентов |
Other Titles: | The impact of breakfast on improving the productivity of students' learning activities |
Authors: | Asabina, V. I. Fetisova, A. D. Munina, I. V. Асабина, В. И. Фетисова, А. Д. Мунина, И. В. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ФГБОУ ВО УГМУ Минздрава России |
Citation: | Асабина, В. И. Влияние завтрака на повышение продуктивности учебной деятельности студентов / В. И. Асабина, А. Д. Фетисова, И. В. Мунина. - Текст: электронный // Актуальные вопросы современной медицинской науки и здравоохранения : Сборник статей IX Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 17-18 апреля 2024 г. Т. 1. - Екатеринбург, 2024. – C. 584-586. |
Abstract: | The aim of the study is to study the influence and benefits of morning meals on the effective educational activities of students. The object of observation was 100 students of the UGMU of the Ministry of Health of Russia, 77 of them girls and 23 boys. The average age of the respondents was 18-20 years old. Цель исследования – изучить влияние и пользу утреннего приема пищи на эффективную учебную деятельность обучающихся. Объектом наблюдения явились 100 студентов УГМУ Минздрава России, из них 77 девушек и 23 юноши. Средний возраст опрошенных составил 18-20 лет. |
Keywords: | BREAKFAST STUDENT PRODUCTIVE WORK ENERGY ЗАВТРАК СТУДЕНТ ПРОДУКТИВНАЯ РАБОТА ЭНЕРГИЯ |
URI: | http://elib.usma.ru/handle/usma/21305 |
Origin: | Актуальные вопросы современной медицинской науки и здравоохранения : Сборник статей IX Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 17-18 апреля 2024 г. Т. 1. |
Appears in Collections: | НОМУС УГМУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
USMU_Sbornik_statei_2024_145.pdf | 161,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.