Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.usma.ru/handle/usma/13091
Title: Исследование изменения траекторий обучения по специальности «Фармация»
Other Titles: Study of learning directions' changes in «Pharmacy» specialization
Authors: Meliksetyan, А. А.
Меликсетян, А. А.
Issue Date: 2017
Publisher: Уральский Центр Медицинской и Фармацевтической Информации
Citation: Меликсетян, А. А. Исследование изменения траекторий обучения по специальности «Фармация» / А. А. Меликсетян. – Текст: электронный // Уральский медицинский журнал. - 2017. – T. 149, № 5. – С. 143-147.
Abstract: The article represents an analysis of change in the structure of educational programs in the discipline Tharmacy1 based on example of Saint-Petersburg Chemical-Pharmaceutical Academy (SPCPA). The main historical phases of development of higher pharmaceutical education in Saint-Petersburg Chemical-Pharmaceutical Academy are also considered.
В статье представлен анализ изменения структуры образовательных программ по специальности «Фармация» на примере Санкт-Петербургской химико-фармацевтической академии (СПХФА). Также рассматриваются основные исторические этапы развития высшего фармацевтического образования в Санкт-Петербургской химико-фармацевтической академии.
Keywords: EDUCATION
PHARMACY
EXAMINATION
ОБРАЗОВАНИЕ
ФАРМАЦИЯ
ЭКЗАМЕН
URI: http://elib.usma.ru/handle/usma/13091
Origin: Уральский медицинский журнал. 2017. Т. 149, № 5.
Appears in Collections:Журнал "Уральский медицинский журнал"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UMJ_2017_149_5_027.pdf829,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.