Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.usma.ru/handle/usma/24247
Title: | Анализ юмористических креолизованных текстов студенческой жизни медиков в русскоязычном медиадискурсе |
Other Titles: | Analysis of humorous creolised texts of medical student life in Russian language media discourse |
Authors: | Garms, E. A. Galieva, A. D. Rogaleva, E. P. Vlasova, L. Y. Musina, O. R. Timeeva, L. V. Гармс, Е. А. Галиева, А. Д. Рогалева, Е. П. Власова, Л. Ю. Мусина, О. Р. Тимеева, Л. В. |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | ФГБОУ ВО УГМУ Минздрава России |
Citation: | Анализ юмористических креолизованных текстов студенческой жизни медиков в русскоязычном медиадискурсе / Е. А. Гармс, А. Д. Галиева, Е. П. Рогалева [и др.]. - Текст: электронный // Медицинское образование, наука, практика : Сборник статей X Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 22-23 апреля 2025 г. Т. 1. - Екатеринбург, 2025. – С. 795-798. |
Abstract: | The aim of the study is to identify key problematic topics of interest for discussion among medical students in the space of social networks through humorous crealised texts. Цель исследования — идентификация ключевых проблемных тематик, представляющих интерес для обсуждения среди студентов медицинских вузов в пространстве социальных сетей посредствам юмористических креолизованных текстов. |
Keywords: | CREOLISED TEXT HUMOUR MEDICAL STUDENTS MEDIA DISCOURSE VERBAL AND NON-VERBAL COMPONENTS КРЕОЛИЗОВАННЫЙ ТЕКСТ ЮМОР СТУДЕНТЫ-МЕДИКИ МЕДИАДИСКУРС ВЕРБАЛЬНЫЙ И НЕВЕРБАЛЬНЫЙ КОМПОНЕНТЫ |
URI: | http://elib.usma.ru/handle/usma/24247 |
Origin: | Медицинское образование, наука, практика : Сборник статей X Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 22-23 апреля 2025 г. Т. 1. |
Appears in Collections: | НОМУС УГМУ |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
USMU_Sbornik_statei_2025_192.pdf | 286,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.