Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.usma.ru/handle/usma/22217
Title: | Оценка удовлетворенности студентов первого и второго курса фармацевтического факультета Уральского государственного медицинского университета обучением в ВУЗе |
Other Titles: | Assessment of the satisfaction of the first- and second-year students of the faculty of pharmacy of the Ural State Medical University with their studies at the university |
Authors: | Kekhova, E. I. Solodchenko, V. A. Bolotova, A. V. Кехова, Э. И. Солодченко, В. А. Болотова, А. В. Словеснова, Н. В. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ФГБОУ ВО УГМУ Минздрава России |
Citation: | Оценка удовлетворенности студентов первого и второго курса фармацевтического факультета Уральского государственного медицинского университета обучением в ВУЗе / Э. И. Кехова, В. А. Солодченко, А. В. Болотова [и др.]. - Текст: электронный // Актуальные вопросы современной медицинской науки и здравоохранения : Сборник статей IX Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 17-18 апреля 2024 г. Т. 2. - Екатеринбург, 2024. – С. 1368-1371. |
Abstract: | The aim of the study is to determine the satisfaction of first- and second-year students of the Faculty of Pharmacy of USMU with studying at the university. Цель исследования – определить удовлетворенность студентов первого и второго курса фармацевтического факультета УГМУ обучением в ВУЗе. |
Keywords: | SATISFACTION WITH TRAINING SURVEY FACULTY OF PHARMACY УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ ОБУЧЕНИЕМ АНКЕТИРОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЙ ФАКУЛЬТЕТ |
URI: | http://elib.usma.ru/handle/usma/22217 |
Origin: | Актуальные вопросы современной медицинской науки и здравоохранения : Сборник статей IX Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 17-18 апреля 2024 г. Т. 2. |
Appears in Collections: | НОМУС УГМУ |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
USMU_Sbornik_statei_2024_663.pdf | 320,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.