Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.usma.ru/handle/usma/19888
Title: Перцептивная модальность будущих провизоров и выбираемые ими форм обучения в ВУЗе
Other Titles: Perceptual modality future pharmaceutists and selects the forms they study at the university
Authors: Noskova, М. V.
Носкова, М. В.
Issue Date: 2014
Publisher: УГМУ
Citation: Носкова, М. В. Перцептивная модальность будущих провизоров и выбираемые ими форм обучения в ВУЗе / М. В. Носкова. - Текст: электронный // Фармация и общественное здоровье : Материалы конференции, под ред. Г. Н. Андриановой, 21 мая 2014 г. - Екатеринбург, 2014. – С. 358-365.
Abstract: Competence approach in teaching students involves the formation of such integrative personal characteristics that can successfully cope with life and professional problems, typical tasks and situations arising in professional activities, using knowledge, experience, value orientations. Important role in the mental organization of a future pharmacist plays a dominant perceptual modality and it depends on the basis of their choice of forms of training in the educational activity.
Keywords: DOMINANT PERCEPTUAL MODALITY
INDEPENDENT WORK
EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ДОМИНИРУЮЩАЯ МОДАЛЬНОСТЬ ВОСПРИЯТИЯ
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА
УЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИИ
URI: http://elib.usma.ru/handle/usma/19888
Origin: Фармация и общественное здоровье : Материалы конференции, под ред. Г. Н. Андриановой, 21 мая 2014 г.
Appears in Collections:Материалы сборников конференций и семинаров

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_sbornik_2014_072.pdf281,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.