Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.usma.ru/handle/usma/18040
Title: Анализ успеваемости студентов лечебно-профилактического, педиатрического и медико-профилактического факультетов по дисциплине «Фармакология» в условиях балльно-рейтинговой системы (БРС)
Other Titles: Analysis of progress of the students of medical, pediatric, medico-prophylactic faculty in the discipline "pharmacology "in the conditions of point rating system (PRS).
Authors: Emelyanova, L. A.
Емельянова, Л. А.
Issue Date: 2012
Publisher: ГОУ ВПО «Уральская государственная медицинская академия» Министерства здравоохранения и соцразвития РФ
Citation: Емельянова, Л. А. Анализ успеваемости студентов лечебно-профилактического, педиатрического и медико-профилактического факультетов по дисциплине «Фармакология» в условиях балльно-рейтинговой системы (БРС) / Л. А. Емельянова. - Текст: электронный // Фармация и общественное здоровье : Материалы ежегодной конференции. Екатеринбург, 18 апреля 2012 г. - Екатеринбург : УГМА, 2012. – С. 424-427.
Abstract: Preparation to work in the conditions of PRS in a variety of forms of manifestation of the activity of students in the classroom to streamline and improve their own knowledge with the receipt of assessments, "convertible" into points, significantly increases the motivation to learn the disciplined and highly motivated students, and also allows and stimulates than underachieving students become successful.
Цель работы. Проанализировать успеваемость студентов с 2007 по 2011 гг.
Keywords: PROGRESS
EDUCATIONAL STANDARD OF 3 GENERATIONS
POINT RATING SYSTEM (PRS)
ПРОГРЕСС
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ СТАНДАРТ 3-ГО ПОКОЛЕНИЯ
БАЛЛЬНО-РЕЙТИНГОВАЯ СИСТЕМА (ПРС)
URI: http://elib.usma.ru/handle/usma/18040
Origin: Фармация и общественное здоровье : Материалы ежегодной конференции. Екатеринбург, 18 апреля 2012 г.
Appears in Collections:Материалы сборников конференций и семинаров

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
konf_sbornik_2012_121.pdf181,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.