Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.usma.ru/handle/usma/1336
Title: Оценка успеваемости студентов 3 курса медико-профилактического факультета по дисциплине «Патологическая физиология»
Other Titles: Performance assessment of 3rd year students of medical preventive faculty in the discipline «Pathological physiology»
Authors: Maklakova, I. Yu.
Grebnev, D. Yu.
Popugaylo, M. V.
Osipenko, A. V.
Vechkayeva, I. V.
Trenina, O. A.
Yusupova, V. Ch.
Маклакова, И. Ю.
Гребнев, Д. Ю.
Попугайло, М. В.
Осипенко, А. В.
Вечкаева, И. В.
Тренина, О. А.
Юсупова, В. Ч.
Issue Date: 2019
Publisher: Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего образования «Уральский государственный медицинский университет» Министерства здравоохранения Российской Федерации
Citation: Оценка успеваемости студентов 3 курса медико-профилактического факультета по дисциплине «Патологическая физиология» / И. Ю. Маклакова, Д. Ю. Гребнев, М. В. Попугайло [и др.] // Вестник Уральского государственного медицинского университета. — 2019. — № 2. — С. 53-55.
Abstract: In this article are presented the analysis of the academic performance in the subject "pathological physiology" of the third year students of the preventive medicine faculty. The activities to improve students performance are considered.
В статье представлен анализ успеваемости студентов 3 курса медико-профилактического факультета по дисциплине «Патологическая физиология». Предложены мероприятия по повышению успеваемости студентов.
Keywords: PATHOLOGICAL PHYSIOLOGY
MEDICAL-PREVENTIVE FACULTY
ACADEMIC PERFORMANCE
EXAMINATION
ПАТОЛОГИЧЕСКАЯ ФИЗИОЛОГИЯ
МЕДИКО-ПРОФИЛАКТИЧЕСКИЙ ФАКУЛЬТЕТ
УСПЕВАЕМОСТЬ
ЭКЗАМЕН
URI: http://elib.usma.ru/handle/usma/1336
Origin: Вестник Уральского государственного медицинского университета. 2019. №2
Appears in Collections:Журнал "Вестник Уральского государственного медицинского университета"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
usmu_vestnik_2019_2_019.pdf176,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.