Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.usma.ru/handle/usma/310
Title: Междисциплинарные связи в преподавании студентам педиатрического факультета на кафедре биохимии
Other Titles: Interdisciplinary ralations in teaching students of the pediatric faculty at the department of biochemistry
Authors: Meshchaninov, V. N.
Kaminskaya, L. A.
Мещанинов, В. Н.
Каминская, Л. А.
Issue Date: 2016
Publisher: Государственное бюджетное образовательное учреждение высшего профессионального образования "Уральский государственный медицинский университет" Министерства здравоохранения Российской Федерации
Citation: Мещанинов, В. Н. Междисциплинарные связи в преподавании студентам педиатрического факультета на кафедре биохимии / В. Н. Мещанинов, Л. А. Каминская // Вестник Уральского государственного медицинского университета. – 2016. – № 1-2. – С. 30-33.
Abstract: Interdisciplinary communication in the teaching of three disciplines "Biopolymers of the human body", "Biochemistry", " Biochemistry of childhood» promotes the professional orientation of the future doctor already during the development cycle natural science disciplines.
Междисциплинарная связь в преподавании трех дисциплин: «Биополимеры организма человека», «Биохимия», «Биохимия детского возраста» — способствует профессиональной ориентации будущего врача уже при освоении дисциплин естественнонаучного цикла.
Keywords: МЕЖДИСЦИПЛИНАРНАЯ СВЯЗЬ
БИОХИМИЯ
КОМПЕТЕНЦИИ
ПЕДИАТРИЯ
URI: http://elib.usma.ru/handle/usma/310
Russian Science Citation Index Identifier: http://elibrary.ru/item.asp?id=29925940
Russian Science Citation Index Identifier: http://elibrary.ru/item.asp?id=29925940
Origin: Вестник Уральского государственного медицинского университета. 2016. №1-2
Appears in Collections:Журнал "Вестник Уральского государственного медицинского университета"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
usmu_vestnik_2016_1-2_008.pdf326,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.