Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.usma.ru/handle/usma/2131
Title: | Анализ анкетирования студентов медико-профилактического факультета на кафедре гистологии в 2019-2020 учебном году |
Other Titles: | Analysis of the survey of students of the medical-preventive faculty at the Department of histology in the 2019-2020 academic year |
Authors: | Shamshurina, E. O. Sazonov, S. V. Шамшурина, Е. О. Сазонов, С. В. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего образования «Уральский государственный медицинский университет» Министерства здравоохранения Российской Федерации |
Citation: | Шамшурина, Е. О. Анализ анкетирования студентов медико-профилактического факультета на кафедре гистологии в 2019-2020 учебном году / Е. О. Шамшурина, С. В. Сазонов // Вестник Уральского государственного медицинского университета. — 2020. — № 1-2. — С. 30-31. |
Abstract: | The article presents an analysis of the survey of second-year students of the faculty of medicine and prevention on the level of satisfaction with the quality of the lecture course at the Department of histology, Cytology and embryology in the 2019-2020 academic year. В статье представлен анализ анкетирования студентов второго курса медико-профилактического факультета по уровню удовлетворённости качеством лекционного курса на кафедре гистологии, цитологии и эмбриологии в 2019-2020 учебном году. |
Keywords: | QUALITY OF EDUCATION LECTURE COURSE INTERACTIVE LECTURES QUESTIONNAIRES DEPARTMENT OF HISTOLOGY КАЧЕСТВО ОБРАЗОВАНИЯ ЛЕКЦИОННЫЙ КУРС ИНТЕРАКТИВНЫЕ ЛЕКЦИИ АНКЕТЫ КАФЕДРА ГИСТОЛОГИИ |
URI: | http://elib.usma.ru/handle/usma/2131 |
Origin: | Вестник Уральского государственного медицинского университета. 2020. №1-2 |
Appears in Collections: | Журнал "Вестник Уральского государственного медицинского университета" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
usmu_vestnik_2020_1-2_008.pdf | 150,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.