Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.usma.ru/handle/usma/1962
Title: Методика обучения студентов лечебно-профилактического факультета детским болезням
Other Titles: Teaching methods for students of the medical faculty of children's diseases
Authors: Zelentsova, V. L.
Nikolina, E. V.
Myshinskaya, O. I.
Safina, E. V.
Sergeeva, L. M.
Chernova, E. M.
Hodko, O. K.
Зеленцова, В. Л.
Николина, Е. В.
Мышинская, О. И.
Сергеева, Л. М.
Сафина, Е. В.
Чернова, Е. М.
Ходько, О. К.
Issue Date: 2019
Publisher: Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего образования «Уральский государственный медицинский университет» Министерства здравоохранения Российской Федерации
Citation: Методика обучения студентов лечебно-профилактического факультета детским болезням / В. Л. Зеленцова, Е. В. Николина, О. И. Мышинская // Вестник Уральского государственного медицинского университета. — 2019. — № 3-4. — С. 44-46.
Abstract: The article presents the experience of teaching propaedeutics of childhood diseases and pediatrics of students of the Faculty of Medicine in Urals State Medical University, Ministry of Health of Russia.
В статье представлен опыт обучения пропедевтике детских болезней и педиатрии студентов лечебно-профилактического факультета в ФГБОУ ВО УГМУ Минздрава России.
Keywords: PROPAEDEUTICS OF CHILDHOOD DISEASES
PEDIATRICS
STUDENTS' INDEPENDENT WORK
PREPARATION OF THE EDUCATIONAL HISTORY OF THE DISEASE
INDIVIDUAL APPROACH
FUND OF ASSESSMENT TOOLS
ПРОПЕДЕВТИКА ДЕТСКИХ БОЛЕЗНЕЙ
ПЕДИАТРИЯ
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА СТУДЕНТОВ
ОФОРМЛЕНИЕ УЧЕБНОЙ ИСТОРИИ БОЛЕЗНИ
ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ ПОДХОД
ФОНД ОЦЕНОЧНЫХ СРЕДСТВ
URI: http://elib.usma.ru/handle/usma/1962
Origin: Вестник Уральского государственного медицинского университета. 2019. №3-4
Appears in Collections:Журнал "Вестник Уральского государственного медицинского университета"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
usmu_vestnik_2019_3-4_013.pdf149,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.