Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.usma.ru/handle/usma/1962
Title: | Методика обучения студентов лечебно-профилактического факультета детским болезням |
Other Titles: | Teaching methods for students of the medical faculty of children's diseases |
Authors: | Zelentsova, V. L. Nikolina, E. V. Myshinskaya, O. I. Safina, E. V. Sergeeva, L. M. Chernova, E. M. Hodko, O. K. Зеленцова, В. Л. Николина, Е. В. Мышинская, О. И. Сергеева, Л. М. Сафина, Е. В. Чернова, Е. М. Ходько, О. К. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего образования «Уральский государственный медицинский университет» Министерства здравоохранения Российской Федерации |
Citation: | Методика обучения студентов лечебно-профилактического факультета детским болезням / В. Л. Зеленцова, Е. В. Николина, О. И. Мышинская // Вестник Уральского государственного медицинского университета. — 2019. — № 3-4. — С. 44-46. |
Abstract: | The article presents the experience of teaching propaedeutics of childhood diseases and pediatrics of students of the Faculty of Medicine in Urals State Medical University, Ministry of Health of Russia. В статье представлен опыт обучения пропедевтике детских болезней и педиатрии студентов лечебно-профилактического факультета в ФГБОУ ВО УГМУ Минздрава России. |
Keywords: | PROPAEDEUTICS OF CHILDHOOD DISEASES PEDIATRICS STUDENTS' INDEPENDENT WORK PREPARATION OF THE EDUCATIONAL HISTORY OF THE DISEASE INDIVIDUAL APPROACH FUND OF ASSESSMENT TOOLS ПРОПЕДЕВТИКА ДЕТСКИХ БОЛЕЗНЕЙ ПЕДИАТРИЯ САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА СТУДЕНТОВ ОФОРМЛЕНИЕ УЧЕБНОЙ ИСТОРИИ БОЛЕЗНИ ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ ПОДХОД ФОНД ОЦЕНОЧНЫХ СРЕДСТВ |
URI: | http://elib.usma.ru/handle/usma/1962 |
Origin: | Вестник Уральского государственного медицинского университета. 2019. №3-4 |
Appears in Collections: | Журнал "Вестник Уральского государственного медицинского университета" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
usmu_vestnik_2019_3-4_013.pdf | 149,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.