Please use this identifier to cite or link to this item: http://elib.usma.ru/handle/usma/14629
Title: Первые итоги реализации пилотного проекта по внедрению системы непрерывного медицинского образования на основе технологий E-learning
Other Titles: The first results of the pilot project on implementation of the system of continuing medical education technology-based E-learning
Authors: Chemezov, S. A.
Tsarkova, S. A.
Maksimova, G. К.
Puchtittskaya, P. S.
Petrova, L. E.
Чемезов, С. А.
Царькова, С. А.
Максимова, Ж. В.
Пухтинская, П. С.
Петрова, Л. E.
Issue Date: 2015
Publisher: Уральский Центр Медицинской и Фармацевтической Информации
Citation: Первые итоги реализации пилотного проекта по внедрению системы непрерывного медицинского образования на основе технологий E-learning / С. А. Чемезов, С. А. Царькова, Ж. В. Максимова [и др.]. – Текст: электронный // Уральский медицинский журнал. - 2015. – T. 127, № 4. – С. 8-11.
Abstract: The article describes experience the Ministry of Healthof Russia and UGMU and doctors Ural region in a pilot project for continuing medical education using e-leaming to conduct undergraduate and continuous professional medical education of primary care physicians in Russia.
Анализируется опыт участия ГБОУ ВПО УГМУ Минздрава России и врачей Свердловской области в пилотном проекте по внедрению непрерывного медицинского образования (НМО), предусматривающему использование дистанционных образовательных технологий для проведения дополнительного профессионального обучения врачей первичного звена.
Keywords: RUSSIA
MEDICAL EDUCATION
CONTINUOUS PROFESSIONAL DEVELOPMENT
E-LEARNING
ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
НЕПРЕРЫВНОЕ МЕДИЦИНСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ В РОССИИ
URI: http://elib.usma.ru/handle/usma/14629
Origin: Уральский медицинский журнал. 2015. T. 127, № 4.
Appears in Collections:Журнал "Уральский медицинский журнал"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
UMJ_2015_127_4_003.pdf199,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.