Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.usma.ru/handle/usma/14629
Title: | Первые итоги реализации пилотного проекта по внедрению системы непрерывного медицинского образования на основе технологий E-learning |
Other Titles: | The first results of the pilot project on implementation of the system of continuing medical education technology-based E-learning |
Authors: | Chemezov, S. A. Tsarkova, S. A. Maksimova, G. К. Puchtittskaya, P. S. Petrova, L. E. Чемезов, С. А. Царькова, С. А. Максимова, Ж. В. Пухтинская, П. С. Петрова, Л. E. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Уральский Центр Медицинской и Фармацевтической Информации |
Citation: | Первые итоги реализации пилотного проекта по внедрению системы непрерывного медицинского образования на основе технологий E-learning / С. А. Чемезов, С. А. Царькова, Ж. В. Максимова [и др.]. – Текст: электронный // Уральский медицинский журнал. - 2015. – T. 127, № 4. – С. 8-11. |
Abstract: | The article describes experience the Ministry of Healthof Russia and UGMU and doctors Ural region in a pilot project for continuing medical education using e-leaming to conduct undergraduate and continuous professional medical education of primary care physicians in Russia. Анализируется опыт участия ГБОУ ВПО УГМУ Минздрава России и врачей Свердловской области в пилотном проекте по внедрению непрерывного медицинского образования (НМО), предусматривающему использование дистанционных образовательных технологий для проведения дополнительного профессионального обучения врачей первичного звена. |
Keywords: | RUSSIA MEDICAL EDUCATION CONTINUOUS PROFESSIONAL DEVELOPMENT E-LEARNING ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ НЕПРЕРЫВНОЕ МЕДИЦИНСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ В РОССИИ |
URI: | http://elib.usma.ru/handle/usma/14629 |
Origin: | Уральский медицинский журнал. 2015. T. 127, № 4. |
Appears in Collections: | Журнал "Уральский медицинский журнал" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
UMJ_2015_127_4_003.pdf | 199,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.