Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Relation
Subdepartment
Help
Language
English
русский
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Электронный архив УГМУ
Search
Search:
All of DSpace
Научные публикации в журналах и сборниках конференций
Материалы сборников конференций и семинаров
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.0 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017
Анализ самооценки готовности студентов старших курсов УГМУ к первичной аккредитации
Vasyunina, A. O.
;
Васюнина, А. О.
;
Кузина, Л. Л.
2017
Исследование мотивации студентов высших учебных заведений
Zasarinina, D. S.
;
Kuzina, L. L.
;
Зацаринина, Д. С.
;
Кузина, Л. Л.
2017
Оценка качества учебного процесса на кафедрах УГМУ по мнению ординаторов
Alentev, A. M.
;
Nasibullina, G. Sh.
;
Borzunov, I. V.
;
Kuzina, L. L.
;
Алентьев, А. М.
;
Насибуллина, Г. Ш.
;
Борзунов, И. В.
;
Кузина, Л. Л.
2017
Изучение направленности ценностных ориентаций студентов УГМУ и УРФУ
Poroshin, M. A.
;
Kusina, L. L.
;
Порошин, М. А.
;
Кузина, Л. Л.
2017
Тип детского футбольного тренера как определяющий фактор развития ребенка-футболиста
Suvorov, A. V.
;
Suvorov, A. A.
;
Kuzina, L. L.
;
Суворов, А. В.
;
Суворов, А. А.
;
Кузина, Л. Л.
Discover
Author
3
Kuzina, L. L.
1
Alentev, A. M.
1
Borzunov, I. V.
1
Kusina, L. L.
1
Nasibullina, G. Sh.
1
Poroshin, M. A.
1
Suvorov, A. A.
1
Suvorov, A. V.
1
Vasyunina, A. O.
1
Zasarinina, D. S.
.
next >
Subject
1
PERSONALITY
1
PRIMARY ACCREDITATION
1
PROFESSIONAL AND ORIENTATION WORK
1
RESIDENCY
1
STUDENT AWARENESS
1
STUDENTS
1
THE HIGHER EDUCATION
1
VALUABLE RELATION
1
VALUES
1
«ИДЕАЛЬНЫЙ ТРЕНЕР»
.
< previous
next >