Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elib.usma.ru/handle/usma/1279
Title: | Как раннее вмешательство влияет на успешное включение ребенка с нарушением слуха в инклюзивную среду |
Other Titles: | As early interference influences on successful including of child with violation of rumor in an inclusion |
Authors: | Kondratova, S. Y. Кондратова, С. Ю. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего образования «Уральский государственный медицинский университет» Министерства здравоохранения Российской Федерации |
Citation: | Кондратова, С. Ю. Как раннее вмешательство влияет на успешное включение ребенка с нарушением слуха в инклюзивную среду / С. Ю. Кондратова // Вестник Уральского государственного медицинского университета. — 2018. — № 4. — С. 37-39. |
Abstract: | That unhearing children did not remain «in the world of deaf» it is necessary to accept all measures of correcting help on the early stages of development of child in order that the broken auditory function did not prevent to the kid to «get» in the natural river-bed of development. Чтобы неслышащие дети не остались «в мире глухих» необходимо принять все меры корректирующей помощи на ранних этапах развития ребенка, для того чтобы нарушенная слуховая функция не помешала малышу «попасть» в естественное русло развития. |
Keywords: | CHILDREN WITH VIOLATIONS OF RUMOR EARLY DEVELOPMENT OF CHILD DEVELOPMENT OF AUDITORY PERCEPTION COCHLEAR IMPLANT ДЕТИ С НАРУШЕНИЯМИ СЛУХА РАЗВИТИЕ СЛУХОВОГО ВОСПРИЯТИЯ РАННЕЕ РАЗВИТИЕ КОХЛЕАРНЫЙ ИМПЛАНТ |
URI: | http://elib.usma.ru/handle/usma/1279 |
Origin: | Вестник Уральского государственного медицинского университета. 2018. №4 |
Appears in Collections: | Журнал "Вестник Уральского государственного медицинского университета" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
usmu_vestnik_2018_4_012.pdf | 216,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.